Enpä kummosia postaile kun oon ollut nyt kaks päivää tosi kiukkuinen. Ens suutuin Poitsulle oikein perusteellisesti ja toiseksi mua oikein tuttaa kun toi jalka on niin kipee, ettei missään asennossa oo hyvä olla.
Tais se, siis toi jalka, ottaa nokkiinsa tosta eilisestä ajomatkasta kun on sen jälkeen vihotellut ihan koko ajan. Ei tunnu särkylääkkeetkään oikeen tehoovan. Huomenna pitäis sit lähtee kotio ja se on taas kovilla kun matkassa menee melkein 2 tuntia.
Juu, munhan piti olla perjantaihin, mutta kissat on nyt paikan vaihdoksesta jotenkin sekaisin, kun täällähän on koko kööri eli Mortti ja Verttikin. Taavi, Viivi ja Nöpö tappeleevat keskenään niin hirveesti, etten oo koskaan nähnyt. Enkä kuullut. Siis ihan pahaa tekee ja väliinhän siihen on tietysti aina mentävä.

Omalta kohdaltani, ton kiukkusuuden takia, oon jopa miettinyt, että olisko karhu palailemassa pitkiltä talviuniltaan ? Toivottavasti ei.
Siihen liittyvät kommentit sitten Toiseen Kotiin, kiitos.

 

Ja asiasta toiseen.
Siis määhän rakastan Reinoja. Aah, ne on siis nii-in iki-ihanat. Jahvetilta jäi kokolailla iskemättömät Reinot ja mutsi antoi ne Jiille, joka vei ne mökille. Arvakkaa vaan onko Jii 'saanut' niitä pitää ? No on se muutaman kerran, mutta yleensä ne on aina mun jalassani. Tosin kokoa niillä on mulle 4 numeroo liikaa, mutta ei se oo paljon tahtia haitannut. PAITSI viime viikonloppuna kun niissä rappusissa lankesin. Mulla oli silloinkin ne liian suuret Reinot jalassa.

Mutta NYT !!!!!!

Mulla on ihan omat Reinot ! Katselkaa ja ihailkaa !
Sorry Blue Nun
, mutta ei ollut niitä vaaleensinisiä saamatteilla. Ne on kans aikas kauniit.

1273586884_img-d41d8cd98f00b204e9800998e


Enempää en viitsikään päivitellä, tai siis päivittää, kun tän koneen kanssa ei yhteistyö onnistu ja hermot menee.
Nähtäillään !