Photobucket

Tohinata, tohinata se on ollut tääkin päivä. Tai no ainakin vähän.
Aamulla tuntui, etten saa mitään aikaiseksi, oli niin tylsä olo, mutta kummasti siitä sitten piristy. Siivosin kunnolla, pesin jopa lattiatkin, ja kävin kaupassa ja kerkesin jo nukkuun päikkäritkin.

Huomennahan piti olla yhden kakun maistajaiset, mutta
kohta a.
En saanut mansikoita. Tai olisinhan mää niitä saanut, mutta en ostanut, kun kotimaiset mansikat maksoi 3.99 euroa / 250g, eikä ulkolaisia ollut. Ei se kakun maistattaminen sentään niin tärkee juttu oo, että maksaisin mansikoista liki 16 euroa / kilo.

kohta b.
Oon funtsinut lähteväni huomenna jo Vantaalle kun maanantaina ei junat kulje. Jos vaan saan lipun. Muutenhan se mun meno siirtyy tiistaille, eikä siinä sitten oo kuin muutama päivä aikaa olla siellä, kun perjantaina täytyy jo tulla takaisin. Täytyy nyt keskustella ton jälkikasvun kanssa siitä sen juhannuksen vietosta. Aaton se on ainakin töissä.


Mitäs te aiotte tehdä juhannuksena ?
Mulla ei oo minkäänlaisia suunnitelmia. Tai olishan mulla ollut. Yritin sillai vienosti vihjailemalla saada isän kutsuun mut mökille, mutta joko se ei ymmärtänyt mun vihjailuani tai sitten se ei vaan halunnut ymmärtää.
Olis ollut mukavaa mennä sinne vaikka vaan päiväseltään oleen vaikkei yöksi olis jäänytkään. Näitä kaupunkijuhannuksia on tullut nähtyä jo liiankin kanssa.

No jos oon juhannuksen Vantaalla, niin siellä voi ainakin grillata. Toisaalta, jos oon Tampereella, niin voisinhan mää lähtee jonnekin lavatansseihin katselemaan ihmisiä, vaikka nyt en itse tanssisikaan. Kyllähän tästä kylästä on bussikuljetuksia jokaiselle lähistön tanssilavalle. Hhmmm... ihan varteenotettava (onkoos toi yhdyssana ?) vaihtoehto.

Jeps, että semmosta. Oliskoos nyt kahvitteluaika ?


Hyvää lauantain jatkoo kaikille !

 

Photobucket