Onpa ihmeellinen olo !
Oon ihan niin kuin vastarakastunut nuori likka, hyvä kun en hihittele itsekseni. Tai itse asiassa hihittelen, kun on taas tullut kaikenlaisia uniakin nähtyä. On sellainen euforinen olo.
Onkoos mulla lääkitys pielessä ?

Photobucket

Jos on niin olkoon ! Tää on taas oikein hyvä olotila. Kun olis paremmassa kunnossa fyysisesti, niin sitähän sais aikaiseksi vaikka mitä !

Tänään onkin sitten hommia ihan yllin kyllin koko päiväksi. Saas nähdä kuinka jaksan. Ens täytyy käydä kaupassa, sieltä onkin tuotava muutama repullinen tavaraa. Herättelen Poitsun puolen päivän aikaan, se saa tulla mukaan. Määhän en kaikkia yksin kanna, en. Ihan periaatteesta.
Sitten meillä on se mattojen pesu ja siivotakin täytyis tai siis täytyy. Pölyjä pyyhkisin jo eilen ja lattiat onkin nyt helppo siivota kun ei oo mattojakaan ja sitä paitsi Sinillähän se siivous sujuu.

Sauna on klo: 18.00 - 19.00 ja sen jälkeen täytyis vielä täyttää ainakin yksi kakuista. No, se on ihan piece of cake ! Toivottavasti ! Parempi tietty olis jos saisin sen suklaajuustokakunkin tehtyä jo tänä iltana.
Eipähän jäisi niin paljon tekemistä huomiselle. Tosin se testausporukka tulee huomenna vasta klo: 16.00, niin onhan mulla siinä huomennakin aikaa. Täytyis varmaan muistaa ottaa muutama kuvakin, kun kameran patterit on nyt virtaskaa täynnä.
Niin Pikkusisko voinee ponkasta tänne jo aikaisemminkin jos vaan suinkin kerkee ?
Tervetuloo vaan Vipsu !
Ja täytyyhän mun tänään ja tietysti huomennakin
keretä välillä seikkaileen blogimaailmassa. Sitähän ei voi missata.

Oon varautunut siihenkin, että jos ne nyt huomenna haluaa istuskella täällä illalla pitempään, niin oon jo ajastanut tallennuksen. Etten vaan missaa siitäkään mitään.


KMSU:
Oon jo unohtanut sen paljonko laitan sitä Blå Bandin Vanhan ajan vaniljakastikejauhetta per 2dl kermaa. Oliko se 1 ruokalusikallinen ? Laitetaanko se vispauksen aikana, ennen sitä vai vasta viittä vailla valmiiseen vaahtoon ?
Auta, auta, pyydän sua......!