Noinhan sitä aina kotoväki kyseli, kun tulin kakarana koulusta kotio.

Nyt ei kukaan enää kysele, mutta jos kysyis, niin tänään vastaisin, että: "Ei. Ei ole ollut hyvä päivä tänään."

Taavi rupes eilen illalla nuoleen ihan hirveesti noita sukukalleuksiaan. No, määhän aloin tietysti seuraileen sitä kuin hai laivaa ja siinä meni sit melkein yökin samalla lailla. Aamulla alkoi sitten mouruaminen ja eikun soito päivystävälle eläinlääkärille ja sinne kello yhdeksitoista.
Virtsakivethän ne siellä taas ilmoitti, tai ilmoittelee, olemassaolostaan ja nyt se on ihan mun syytäni. Oon meinaan antanut Taavin syödä tota samaa sekaruokaa, mitä noi muutkin syö, omien liuottavien raksujensa lisäksi ja sitä virhettä ei olis saanut tehdä. Nyt sitten niitä virtsakiviä on taas. Voi taivas, että mää oon tyhmä ! Olis mun pitänyt tajuta, ettei ne mihinkään lopullisesti katoa.


Mää oon nyt sitten itkenyt ja rukoillut ton kissapojan puolesta, että se lääkäri sai nyt ne johtimet kerrasta auki ja se vaiva on nyt ohi. Ettei sit taas tuu uusintakäyntiä.
Voisitkos olla mun muassani ja tukenani niissä rukouksissa ? Noi kissat kun on mulle tosi tärkeitä. Nehän on Poitsun lisäksi mun oma perheeni.

Tää olo on Taavin takia niin ankee ja sit mulla on vielä armoton flunssa eli "Ei. Ei ole ollut hyvä päivä tänään. Sydämestä ottaa. Toivottavasti huominen on parempi päivä."

 

Kaikesta huolimatta ja kumminkin asiasta toiseen, että tässä olis jotain muutakin miettimistä. Hienoo on se, että Sininen Sisko on hommannut uuden kameran. No, mitäs ihmeellista siinä on ? No kun se on samanlainen kuin mullakin !

 

Lopulliseen ostopäätökseen lienee, kenties, ja ehkä vaikuttanut nämä kaksi kuvaa samasta kortista.