(Siirsin edellisestä postauksesta kakkujutut omaksi postauksekseen.)


Kakkumaisteluista semmosta asiaa, että oon päättänyt sen kinuskikakun rinnalle tehdä jonkun appelsiini- tai sitruunatäytekakun, esim. tällä KMSU:n ohjeella,


*klik, klik*

ja sitten sellaisen uunittoman tuorejuustoversion (suklaajuustokakku ?), jossa on keksinmuruseoksesta tehty pohja. Jotain tätä tyyliä:

Siinä on nyt sit kolme ihan eri tyyppistä kakkua ja tiedän, että valinta tulee oleen vaikee, mutta sehän ei ookaan mun ongelmani.


Mun ongelmani on se, että saan itseni pysyyn ruodussa, enkä sitten ala tekeen niihin juhliin niitä kaikkia kolmee kakkua.
Itse asiassa tekis mieli jo nyt aloittaa kokeilu, mutta ajattelin kuitenkin ees yrittää malttaa mieleni vielä pari viikkoa. Jospa maisteluryhmään liittyisi vielä yksi jäsen, joka palautuu maailmalta vajaan 2 viikon päästä.
Uskoisin, että häntä kiinnostais 'testiryhmän jäsenyys'.


Ai niin, mun täytyy jostain tilata sellainen pieni kakkupohjavuokakin.

Katselin jo kaupoistakin ja joka ainoosta löytyi vaan irtopohjavuokaa. Mulla on niitä jo useempikin ja se on liian iso nyt tähän tarkoitukseen. Onkoos muita paikkoja mistä voi tilata kuin Ullan Unelma ja Confetti ? Ullan Unelmassa ei oo sopivan kokoista ja Confettissa ei oo tollasia tavallisia kakkupohjavuokia ollenkaan. Sieltä löytyy tällaisia reunavuokia, mutta mulla ei oo hajuakaan kuinka niitä käytetään.

Eihän se kakkutaikina voi tuolla sisällä pysyä, vai voiko ? Tota varmaan käytetään niin kuin muottia, tai siis leikkurina ja se kakkupohja tehdään sit erikseen esim. uunipellillä ? Niinkö ?
Ei nyt ymmärrä, ei.
No, siinähän sitä on mulle pohtimista.

Siinäpä sitä kakkuasiaa olikin. Taidan nyt mennä keittään saunakahveet.