Oon huomannut kuinka paljon mun mielenkiintoni kohteet vaihtuu mitä tulee esimerkiksi telkkariohjelmiin. Ei oo pitkäkään aika, kun katselin vielä Dexteriä ja kaikki C.S.I.:t. Nyt en katsele enää mitään niistä, ovat tällä hetkellä jotenkin liian verisiä mun päänupilleni.
Vallan en ole hylännyt poliisisarjoja, katselen mm. seuraavia:
Ratkaisija - MTV3
Criminal Minds - FBI-tutkijat - Nelonen
Vanha kettu - TV2
Kahden keikka - TV2
Ryhmä Pullman - TV1
Siska - TV2
Naisten murharyhmä - MTV3
- ei mikään hääppönen
Erikoisjoukkue - MTV3
- tähänkin alan kyllästyyn
Kova laki - TV2
Sairaalasarjoja:
Holby Cityn sairaala - TV1
Greyn anatomia - Nelonen
Rakkauden anatomia - MTV3
Kyllästyin jo Houseenkin. En ole katsonut sitä tällä kaudella kertaakaan.
Muita:
Fiksumpi kuin koululainen - MTV3
Meidän isä on parempi kuin teidän isä
- silloin tällöin
Asiaohjelmia:
Kirppis
- joskus
Punainen lanka
Inhimillinen tekijä - TV2
Ajankohtainen kakkonen - TV2
Kuningaskuluttaja - TV1
Uutisvuoto - TV1
Arto Nyberg - TV1
Akuutti - TV2
Silminnäkijä - TV2
45 minuuttia - MTV3
Priima - TV1
Avara luonto - TV1
Estradilla
Idolsiakaan en ole katsellut, vaikka viime kaudella katselin joka jakson. Ei oo oikein kiinnostanut, sen paremmin kuin Amazing Race, Selviytyjät,
Sit muutama sellainen ohjelma mitä en vapaaehtoisesti katsele:
Tanssin huipulle
- vaikka tanssimisesta tykkäänkin
Huippumalli haussa
Jonkun (?) mallitoimisto
BB
Simpsonit
Late Night with Conan O'Brien
Sopranos
Salatut elämät
Tunteita ja tuoksuja
Kauniit ja rohkeat
Lemmen viemää
Dr. Phil
Oprah
Pelkokerroin
Päivien viemää
Unelmien poikamies
Mistralin tuulet
Tää lista olis aika pitkä, mutta tossa nyt muutama.
Kerros nyt omia lempiohjelmias, jos meinaan viitsit.
Jos ei oo hyvä, niin vaihdan.
Sain ton kukkakorin syntymäpäivälahjaksi. Mun mielestä se on upea.
Kommentit