Pohja meinaan.
Se oli liian vaalea ja kesäinen.
Tykkään violetista/lilasta ja siksi pohja on nyt tämän värinen.

Violetti on yksi liturgisista väreistä ja se on katumuksen ja syntien tunnustamisen väri.
No, niitä mulla piisaa, joten on sit ihan kohdallaan tää pohja.


Jos toi taustatapetti näyttää sun mielestäsi liian kirkkaalta, niin paina yhtäaikaa ctrl ja +. Se suurentaa näkymän niin, että taustatapetin osuus pienenee ja laatikoitten suurenee.
Takaisin normaaliksi saat sen painamalla yhtaikaa ctrl ja 0. Siis nolla.



http://www.ext.colostate.edu/pubs/garden/gardimg/07238f01a.jpg


"Violetti kytketään myös viisauteen ja mystiseen ja maagiseen."

No määhän oon viisas ja erittäin mystinen sielu, maagisesta nyt puhumattakaan. Hokkuspokkus piliokkus ja Simsalabim !


"Violetin katsotaan ilmaisevan viisautta ja rakkautta. Sitä pidetään myös eron, irtautumisen ja leskeyden värinä. Joskus violettiin pukeutumista on pidetty osoituksena huonosta mausta, eikä se vieläkään ole vaatteiden värinä kovin yleinen."

Mitä mää sanoin; viisautta ja vielä rakkauttakin. No, joo. Onhan sitä riittänyt tyyliin 'Rakkaus on ikuista, kohde sen kun vaihtuu'.

Mulla on ollut paljonkin violetteja ja liloja vaatteita, aikas tummia sellaisia, mutta ei mun makuani voi missään nimessä huonoksi sanoa, päinvastoin, se on niin pirun kalliskin. Lasketaankos toi miesmaku ? Vai oliskoos se just ton värin syytä ? Eroomisen mää meinaan osaan, siinä oon oikein mestari.

Tohon edelliseen liittyen tein tänään tosi typerän tempauksen. Tosin en mitään peruuttamatonta, ainakaan vielä, mutta silti tosi typerää.


Kuiteskin, hyvää viikonloppua kaikille !

1406866wrgtv3zfyp.gif