Vai onko ne vielä kampaajia ? Vai hiusspesialisteja ? Vai hiusstylistejä ? Vai, vai ?
Siitä on meinaan yli vuosi aikaa kun oon viimeksi käynyt kampaajalla ja se käynti olikin semmonen shokki, etten oo viitsinyt edes ajatella meneväni.

Mulla on vahvat hiukset. Siis tosi vahvat. Pari tuttavaani sanoo, ettei Anne tarvitse talvella hattua, kun sillä on aina karvalakki päässä.
Oon koko elämäni ollut tarkka kampaajastani ja mulla olikin ihan huippuammattilainen kampaajana, mutta kun se onneton lopetti 3 vuotta sitten. Sillä naisella on silmää ja taitoa ja kun olen joka asiassa vähän perfektionisti, niin hiusmallinkin pitää  (tai siis ennen piti) olla viimeisen trendin mukainen. Olin hänellä hiusmallinakin parissa esityksessä.

No, silloin kun muutin takaisin Tampereelle, niin menin täällä Hervannassa kampaajalle. Niitä meinaan täällä on yllin kyllin. Kävin hölökohtasesti varaamassa ajan, jotta osaisivat vähän suunnitella mallia ja kertoa hinnan. Halusin hiusten lyhennyksen n. 10 - 15 cm, sellaiset loivat spiraalikiharat ja värin, hinta olisi 124 euroa.

No menin sinne sovitusti ja hiukseni laitettiin jotakuinkin niin kuin halusin. Kampaajalla meni tolkuttomasti aikaa mun hiusteni rullaamiseen ja hän pyysikin kollegansa apuun.
Sitten kun tuli maksun aika, niin hän sanoi summaksi 175 euroa ! Arvatkaas vaan meinasinko lentää perseelleni !
Siis 1034 markkaa !



1431564.jpg
Tosi huono kuva, kännykän kameralla otettu.
Päästäkin puuttuu osa ja värikin on ihan liian hailu. Se on sellainen tummasuklaanruskea-kupari.



Selitykseksi sain, että mun hiuksiini meni niin paljon aikaa, että täytyy veloittaa tuntitaksalla. En jaksanut tapella asiasta eli annoin periksi, mutta en ole sen jälkeen siihen kampaamoon jalallani astunut, enkä astu. Tosin en ole astunut mihinkään muuhunkaan kampaamoon, paitsi eilen, kun kävin varaamassa ajan tälle päivälle.

Kampaamo on ihan uusi ja kampaaja vaikutti ihan tolkun naiselta
. Nyt leikkautan ihan lyhyeksi. Jotain näiden hiusmallien sekoitusta oon aatellut:

Straight Short hairstyle 3Straight Short hairstyle 3 - left
Straight Short hairstyle 3 - right


Straight Short hairstyle 23Straight Short hairstyle 23 - left
Straight Short hairstyle 23 - right

 

Straight Short hairstyle 5Straight Short hairstyle 5 - left
Straight Short hairstyle 5 - right