No, videohan ei liity biisiin mitenkään,
mutta itse biisihän on jo klassikko ! Ja ei sit muuta kun äänet täpöille !



Jerry Cotton - Kontra lyrics


Kädet ylös ! Olette pidätetty.
Kaikkea mitä tästä lähtien sanotte
voidaan käyttää todisteena teitä vastaan !

Kuka roistojen kauhu on ?
G-mies rohkee ja peloton ?
Kuka kaveri on kolmekahdeksikon ?
Jee jee Jerry Cotton.
Kuka ajaa punasella Jaguaarilla ?
Jee jee Jerry Cotton.
On naama kuin George Naderilla.
Jee jee Jerry Cotton.
Jos jossain vilahtaa gangsterin kaali,
jee jee Jerry Cotton,
niin toimii sepänsällin spesiaali.
Jee jee Jerry Cotton.
Ei rumat kukat saa rehottaa,
ne sähkötuoliin istuttaa:
uskollinen, urhee, rehellinen
Jerry Cotton. Jerry jee.

Kuka taitaa kolmannen asteen ?
Jee jee Jerry Cotton.
Ja osaa viedä roistoille haasteen ?
Jee jee Jerry Cotton.
Kuka soittaa kolmessa tuurissa,
jee jee Jerry Cotton,
serenaadia G-ruudissa ?
Jee jee Jerry Cotton.
Ja taidolla minkä Hoover loi
hän pahat pojat imuroi.
Jerry Cotton. Jerry jee.

Jee mä hyppään Jaguaariin
ja ajan Max Salosen baariin.
Taas unohtuu isoäidin ohjeet
ja tervapampun opettamat ruhjeet.
Nevillen kanssa mä pöydän alle ryyppään
New Yorkin jokaisen urpon,
mutt juomaksi kelpaa vain Neljän Ruusun Bourbon.
Jee mä oon Connecticutista,
mutt ei se mun mainetta kutista.
Joskus turvaudun korruptioon,
mä paan käden kainaloon
ja takin rintakäänteiden välistä
mä poimin muutamat dollarit.
Näin vasikoiden kanssa tulee toimeen pollarit.
Jee jee ja Jerry Cotton.

Mä oon paras mies F.B.I.:n,
tarkastaja High sanoi niin.
Ja vaikk'en koskaan ylennystä saa
en seikkailuja lopettaisikaan.
Ja Helenit ja Nelliet muodon vuoksi
vain vähän kiinnostaa.
Phil Deckerin kanssa on paljon hauskempaa.
Jee jee Jerry Cotton.

Jos rötöksiä on sun omatunnolla,
jee jee Jerry Cotton,
soita L.E. 23500 !
Jee jee Jerry Cotton.
Ja tunnusta Jerrylle sovinnolla !
Jee jee Jerry Cotton.
Ei eläkkeelläkään Jerry rauhaa saa,
hän kanalan aikoo perustaa.
"Hei kettu, kanala on piiritetty !
Tuu ulos, tai käytän kyynelkaasuu !"
Jerry Cotton, Jerry Cot kot kot kot kot kot kot kot kot... ton.





 big SuperSmileys (203)    




Jerry Cottonia elokuvissa esittänyt George Nader


Klikkaa kuvaa.