Tällainen haaste lennähti Uolevin ja Kalevin - blogista.
Sinä, joka vastaat tähän
haasteeseen: kopioi alla oleva teksti kokonaisuudessaan blogiisi.

http://sl.glitter-graphics.net/pub/291/291124pf5gxlwybs.gif



Kirjoita KOLME  (3) asiaa omasta elämästäsi kaikista alla mainituista ajankohdista.

Kymmenen vuotta sitten  (v. 1997):

  •  olin asunut Kangasalla 2 vuotta
  •  pidin putiikkiompelimoa ja niissä ompelimoni tiloissa pukeutumis/tyylikursseja sekä naistenkerhoa
  •  jatko-opiskelin vaatetusalalla  (vaatturi)

Viisi vuotta sitten  (v. 2002):

  • muutin rivitaloon Pälkäneelle
  • olin palannut  "lestiini"  eli tein hommia joista kovasti pidän, mm. kahvilaemäntänä, pitopalveluemäntänä ja ravintolan monitoimi"miehenä"
  • huomaamattani sairauteni paheni
Kolme vuotta sitten  (v. 2004):
  • periaatteessa almanakastani puuttuu vuosi 2004, koska sairastuin niin vakavasti, että en pystynyt hoitamaan kotiani, enkä itseäni. Olin vuoteenomana ja aivan toimintakyvytön.
  • Nöpö muutti meille, karkasi ja löydettiin
  • Taavi ja Viivi syntyivät keväällä ja Nelikko syksyllä

Vuosi sitten (v. 2006):

  • olin palannut tähän kotikylääni vuotta aiemmin
  • minulla oli oikein "tervetullut", hypomaaninen jakso, joka kesti maaliskuusta heinäkuuhun
  • aloitin pitään tätä blogia

Eiliseen mennessä tänä vuonna (v. 2007):

  • olin sairaalassa koko kesän; toukokuusta elokuuhun, yhteensä 13 viikkoa, jonka ansiosta kuntoni on parempi kuin mitä se on ollut 5-6 vuoteen
  • aloitin pitään Viisikon blogia
  • mieltäni piristää se, että olen saanut paljon uusia ystäviä, niin täältä blogimaailmasta, kuin sairaalassa olo ajaltani

Eilen  (13.10.2007):

  • oli pikkuveljeni hääjuhla
  • vietin koko päivän kotosalla
  • kävin saunassa

Tänään  (14.10.2007):

  • kirjoitellut sähköposteja ystäville tulevan tapaamisen tiimoilta
  • keittänyt hyvät kahvit vanhanaikaisella presspot-keittimellä
  • katsellut sadetta

Huomenna  (15.10.2007):
Kovin vaikeaa on ennustaa tulevaa, mutta suunnitelmissa kuitenkin olisi:

  • käyn shoppailemassa paikallisessa lemmikkieläintarvikekaupassa
  • viikaan pyykit ja siivoan, koska äitini tulee tällä viikolla meille
  • tarkastan Lottorivini ja huomaan, että olen voittanut 10 000 euroa
Ensi vuonna  (v.2008):
  • suunnittelen muuttoa rivitaloon  (tai peräti omakotitaloon)
  • äitini asuu lähempänä meitä
  • olen laihtunut AINAKIN  20 kiloa                              


Oon niin pirunkurinen ja hövelillä tuulella, että levitän tätä haastetta oikeen urakalla eli heitän sen ainakin kohti

Taavin, Valpurin ja Sambadin Mamia

Toista Kattausta

Paperi40:tä

Tarhapöllöä

Leenaa

Donna Huonoa

Anne kaimaa

Auringonkukkametsaa

Tittiä

Miaa

Punaista Tupaa

Iines J:tä

                                    
                         fetch.dll?action=MyPhotos_GetPubPhoto&Ph


Kaikki halukkaathan voi tiätysti ja ihan ilmam muuta napata tän haastekyselyn mukaansa, kopioida sen blogiinsa ja haastaa kaikki ystävät ja kylänmiehet !


http://sl.glitter-graphics.net/pub/291/291124pf5gxlwybs.gif