Nyt ei ookaan aiheena miehet, vaan me naiset. Mikä ihme meitä vaivaa ?
No, käynpäs suoraan asiaan.

Minulla on ystävä. Miesystävä. Ei siis sellainen, jonka kanssa olisin ns. parisuhteessa, vaan ystävä-ystävä. Hän on etsinyt itselleen naisystävää jo vuosia, tansseista, seurustelupalstoilta, jopa ravintoloista, muttei sellainen
vaan ole osunut kohdalle. Tai siis kaikki naiset on jostakin ihme syystä lopettaneet orastavan suhteen kuukauden-parin sisään.
Kysymys kuuluukin mitä me naiset mieheltä odotamme ?

Tämä ko. ystäväni on n. 49 vuotias, siisti, hyvinkäyttäytyvä, työtätekevä, suomalainen perusmies  (myös olemukseltaan), joka asuu omassa talossaan, n. 30 km päässä Tampereelta.
Hän varmasti tekisi kaikkensa suhteensa eteen, koska janoaa hellyyttä, läheisyyttä ja yhdessä oloa. Jaa, niin mistäkö tiedän ? No, tiedänpähän vaan. Oon tuntenut hänet n. 7 vuotta; hän on minun vakituinen tanssikaverini ja osaa tanssia hyvin !

Ollaan me joskus seurusteltukin, mutta sitten astui tämä mun sairauteni pahin vaihe kuvaan, enkä halunnut jatkaa seurustelua hänen kanssaan. Maniassa möhlii suurin piirtein kaiken.
Ystävinä olemme kuitenkin pysyneet ja hän on auttanut minua monessa asiassa. On siis oikea Avulias Aatu, joka ajattelee muitakin, eikä vaan itseään. Hän EI kuitenkaan ole mikään tohvelisankari ja joojoo-mies, vaan osaa sanoa myös oman mielipiteensä.


Hänellä on ollut orastavia suhteita näiden vuosien aikana useampi, mutta aina se suhteen lopettaminen on tullut naisen aloitteesta. Syitä en lähde arvailemaan.
Oikeastaan on yksi ainoa asia, mikä minua niissä suhteitten lopettamisissa riepoo. Meinaan se TAPA, jolla naiset lopettavat suhteen. He nimittäin jättävät vastaamatta ystäväni viesteihin ja puhelinsoittoihin. Jos naisella ei ole "munaa" sanoa sitä asiaa kasvotusten tai edes puhelimessa, niin luulisi nyt edes tekstiviestiin vastaavan ! Mutta ei ! Ja kyseessä on vielä kaiken lisäksi aikuiset naiset.

Voi, että se kiristää mun takahampaita. Hyvä, ettei paikat lentele !

Ja sitten puhutaan, että nuoriso ei osaa käyttäytyä. Mistähän ne sen mallin saa ?




Mielenkiinnolla jään odottelemaan kommenttejanne.