Siis tätä juttua aloitin kirjoittaan jo viime sunnuntaista viikko sitten eli 18.10.2009 !


No nyt oon Vantaalla. Ihan yksin. Tai siis en ihan yksin, kun mulla on Taavi, Viivi ja Nöpö mukanani.

Jii toi meidät aamutuimaan. Itse asiassa meidän piti tulla jo eilen illalla, mutta olin niin väsynyt, että puhuin Jiin pyörryksiin jotta sain nukkua omassa sängyssäni yön.
Tapahtui sellainenkin ihme, että pakkasin kaikki tavarat jo eilen illalla. Oman kapsäkkinikin, siis semmotten matkalaukun tyylisen laukun. Määhän pakkaan sen yleensä ihan viime tipassa. Korkeintaan varttituntia ennen lähtöö. No nyt olikin
kaikki jo aamulla valmiina.
Nousin sit jo klo: 04.05 kun en saanut millään nukuttua pidempään. Keittelin siinä sitten kahvit ja tein aamupalaleivätkin valmiiksi. Tarkistin vielä moneen kertaan, että kissoille on kaikki mukana; raksut, märkäruoat, hiekkalaatikko ja hiekkaa. Sit oli äitelle kassillinen Tamperelaisia ja Hervannan Sanomia ja vähän tota ruokapuoltakin.

Joten, eikun menoksi. Se oli ihan omituinen automatka, kun kissat oli melkein koko matkan hiljaa. Tai siis ne ei maukuneet tauotta koko matkaa. Siis ihan ihme juttu.
Perillä oltiin joskus vähän jälkeen aamuseitsemän. Alettiin sitten purkaan tavaroita autosta: iso kissankoppa (Viivi ja Taavi), pieni kissankoppa (Nöpö), hiekkalaatikko, mun reppu (kissojen ruuat ym. tarvikkeet), kassillinen sanomalehtiä, mun kapsäkkini......

Mikä kapsäkki ???? Missä mun kapsäkkini on ????

Jumankauta juu nääs päivää ! Mää unohdin kapsäkkini kotio ! Siis siellä on kaikki vaatteet sum muut tarvikkeet. Niin ja lämpöset vaatteet sitä varten jos viikonloppuna päästäis meneen suoraan täältä mökille.

Photobucket

Voi kiesus sentään !
Sitä se tekee kun pakkaa kapsäkkinsä hyvissä ajoin. Täytyykin tästä lähtien pakata ihan niin kuin ennenkin eli viime tipassa.


Photobucket

 

Tänään eli keskiviikkona 28.10.2009:

No toi tarina jatkuu näin:

Soitin sit silloin sunnuntaina päivemmällä Poitsulle ja kerroin tilanteen. Se oli aikas kiukkunen ja totes, että siinä on kyllä kaks pöhelöö; Jii ja minä. No, eihän se nyt Jiin vika oo jos mää unohtelen tavarani kotio.

Sanoin sit Poitsulle, että pakkaa ne mun tavarat pahvilaatikkoon, kirjotat pakettiosotekortin päälle ja kiikutat heti maanantaina aamutuimaan postiin. No niinhän se sit teki ja se laatikko oli perillä jo tiistaina.
Joten loppu hyvin, kaikki hyvin !

Oon vieläkin samalla reissulla eli Vantaalla. Huomenaamuna lähden kotio ja oon sit viikonlopun kotona, tai siis mökillä jos hyvin käy. Alkuviikosta pitäs sit taas palautua tänne.

 

Ai niin. Mitä tohon edelliseen postaukseen tulee, niin ostokset ei oo mitään suuren suuria, siis hinta ei oo mikään suuren suuri, mutta kooltaan ne on aika isoja.
Ja mää oon ihan rakastunut niihin. Toivottavasti sit saankin ne joskus.

Photobucket