Oon mää oikee porukolli. Itku multa taas pääsi kun huomasin kuinka moni tykkää lukea mun kirjotuksiani ja haluaa mun jatkavan tätä bloginpitoa.

Photobucket


Nythän tulee tähän blogin kirjoitteluun
väkisinkin jonkinlaisia taukoja aina silloin kun oon Vantaalla  (btw: lähden sinne taas tänään) ja kai tää kesäaikakin verottaa koneella oloa. Mene ja tiedä ? ? ?
No, täällä kaupungissa ollessa ei kuitenkaan tuu oltua niin paljoa ulkonakaan kun ei oo pihaa mitä möyris, eikä aina tarvi siivotakaan. Silloin tuleekin enempi istuttua koneella.

Pyöräilemässähän mää oon käynyt, mutta en vielä jaksa tehdä mitään koko päivän reissuja. Odotan kyllä, että pääsisin kesän aikana niin hyvään kuntoon, että jaksan vetää kunnon lenkin; käydä vaikka mökillä. Se matka on 40 km/sivu ja sen oon ajanut useemmankin kerran.
Mulla on vanha, hyvä pyörä joka on ostettu silloin kun Poitsu oli ihan pikkuvauva eli jotakuinkin 23 vuotta vanha. Tai oikeestaan niitä pyöriä on kaks; toinen on mulla täällä Tampereella ja toinen on Vantaalla eli vanha äiten pyörä. Ne on yhtä aikaa ostettu ja toimivat ihan moitteettomasti. Mun pyörääni on renkaat kerran vaihdettu. Ne alkuperäiset kesti 14-15 vuotta.Mitään muita isompia remontteja niihin ei sitten oo tehtykään, mitä nyt normaalit keväthuollot.

Hmph ! Eiks ollutkin kiinnostava aihe ? Monta riviä mun pyörästäni.

Photobucket

Ja sit asiasta toiseen:
Eilen sattui kaks positiivista yllätystä. Ensinnäkin selvis, että kälyni (voi kauhee kun on vanhan kuuloinen nimitys) käy lueskelemassa tätä blogiani. Kiitos paljon Maikku ! Kommentoihan sääkin aina joskus jotakin, niin tiedän sun käyneen.

Ja sitten löysin vanhan naapurini, siis itse asiassa nuori pari, lärvärin/lärviksen/feissarin/facebookin kautta. Tosin meillä loppui lärviksen sätissä jutut aikas lyhyeen, kun se sätti ei taaskaan toiminut kunnolla.


Lämmintä tiistaipäivää  !

 

Photobucket