Photobucket


Eli Tampereella sataa ja sisällä on pimeetä kun pers**......, meinaan yöllä.
Oon siis kotona vielä. Ei iskenyt inspiraatio lähtee eilen illalla, kun vähän touhusin siinä päivän mittaan.
Tänäänkin täytyy vielä vähän touhuta näitä kotihommia, ihan semmosia pieniä perusjuttuja. Pyykit täytyy pestä, tiskata ja käydä kaupoilla. Kauppareissun aion tehdä pyörällä, vaikka taivaalta tulis ämmiä äkeet selässä.

Varasin jo tiistaiaamulle junalipunkin klo: 7.07 Tampereelta Helsinkiin lähtevään junaan. Oonpahan taas ajoissa perillä ja jää sillekin päivälle aikaa touhuta. Kun nyt ei satais vettä koko aikaa kun oon siellä, että saisin vihdosta viimein sen kukkapenkin tehtyä.

Löysin kaappieni kätköistä nätin, täyspitkän ja tarpeeksi kesäisen hameen. Peittää hyvin nää mun arpiset jalat. Materiaali on vähän sellaista sifongin tyylistä, mutta ei liian juhlavaa mökkibileisiin.
Tossa kuvassa se on sen tuhannessa kurtussa, mutta en alkanut sitä silittään pelkkien kuvien takia.

1245041188_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
1245041258_img-d41d8cd98f00b204e9800998e


Ajattelin laittaa sen niihin juhliini JOS saan vielä muutaman kilon painoo pois, että se mahtuu kunnolla päälle. Niin ja jos vaan jostain
löydän siihen sopivan yläosan. Pusero vois olla vaalee, mutta se on vähän ongelmallinen juttu. Mulla meinaan tuppaa aina juhlissa tippuun ruokaa pitkin rintopieliä. Sopishan tohon tietty monen muunkin värinen yläosa. Täytyy nyt katsella mitä tuolta kaapeista löytyy ja mallailla. Sopivat kengät kyllä varmaan löytyy, jos nyt kenkiä pidän. Kuljen yleensä mökillä paljain jaloin. Viime juhlissakin olin paljain jaloin, vaikka mulla oli täyspitkä puku päällä.

Täytyy kyllä kehitellä jostain vara-asukin, jos ei paino putookaan toivotulla tahdilla. Nyt se ei meinaan oo sitä tehnyt. Täytyykin tästä taas palata siihen tosi tiukkaan kuuriin. Niin no ainakin vähäks aikaa.

Mulla on sellainen mustavalkokukallinen hame, mutta siihenkin täytyy löytää sopiva yläosa. Sopivat kengät kyllä löytyy.
No se siitä aiheesta.

Hyvää maanantaita !

Photobucket