Voi yhden jos toisenkin kerran, sanon minä !

Tämmönen näkymä kohtasi mua kun katsoin tänä aamuna keittiön ikkunasta ulos ja mittari näytti -4. Eikös nyt oo jo huhtikuu loppupuolella ? Vai oonko vallan erehtynyt kuukaudesta ?

1240034328_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

En taida päästä haravoimaan lehtiä äiten pihasta vielä ens viikolla. Nytkin lupailevat tuulista ja kylmää säätä viikonlopuksi.

Photobucket

 

Mutta ei niin huonoa ilman jotain hyvääkin.
Oon saanut oikein sydämeni pohjasta jutella kahden hyvän blogiystäväni kanssa. Niistä keskusteluista saan taas voimia ensi viikon koitoksiin. Kiitos paljon Sininen Siskoni ja LiskoSiskoni.

 

Photobucket

 

Täytyy varmaan kirjoittaa oikein muistilappu, että muistan ne asiat jotka pitäisi ensi viikolla hoitaa. Oon ensi viikon Vantaalla, sitten oon taas viikon kotona ja meen taas Vantaalle. Eli joka toisen viikon oon kotona ja joka toisen Vantaalla.

Piti tilata niitä kukkien taimiakin, jotta saisin kesäksi hienoja amppeleita mökille, mutta tilaamatta ne on jäänyt. En meinaan tiedä kuka niitä täällä hoitaisi sillä välin kun oon Vantaalla. Poitsun muistiin ei oo luottamista, se on sellainen hajamielinen rohvessori.
Mitenkähän se onnistuisi meitin Vipsulta ? Täytyypi pistää asia korvan taakse.

Semmottia tämmöttiä tänään kuuluu. Aurinkoista lauantaita sulle !

 

Photobucket