hyvin pyyhkii. Viledalla.
Heh, heh, hee ! Olipas hyvä puujalkavitsi.

Heräsin taas jo klo: 05.20 ja oon siitä lähtien katsellut vanhoja tallennettuja ohjelmia, jotta saan ne poistaa TTK:n tieltä. Täytyy vielä muutama leffa katsoa, että tallennustilaa on varmaan tarpeeksi.

Mua ahdistaa. Tässä talossa tehdään kuntoarviointi torstaina ja mua ällöttää se, että ventovieraat ihmiset tulee syynään mun kotiani. YÄK ! Täällä on nyt tämän tämän hypännyt jos jonkun näköistä äijää. Ensin tutkittiin kylpyhuoneet (märkätilat) oikein kolmen miehen voimin, kun oli kylppäreitten kuntoarviointi, sitten eri kerralla keittiöt, sitten oli se halvatun torakkashow (kiitos vaan naapuri !) ja nyt taas tulee joku äijälauma kiertään kaikki huushollit.

Miks ihmeessä sitäkään asiaa ei voi hoitaa niin, että kaikki paikat syynättäis kerralla ja miks ihmeessä nytkin täytyy tutkia märkätilat vaikka ne just tutkittiin ihan erikseen ? Ihmetyttää vielä enemmän. Mulle on koti ollut aina pyhä paikka. Tänne tullaan vain silloin kun mää haluan ja nyt niillä on muka lupa kulkea yleisavaimilla. Katin kontit, sanon minä !
Oon huoltoyhtiöllekin ilmoittanut, että meille ei tulla yleisavaimilla jonkun tarkastuksen takia. Ihan hyvin voi sopia sellaisen ajan jolloin olen kotona, mää kun en yleensä oo pitkiä aikoja pois kotoo. Meinaan jos yksikin kissoista pääsee karkuun, niin silloin ei hyvä höpise. Niittaan joka äijän munista kattoparruun.

No, se siitä.

Muistatte varmaan kun oon voivotellut niitten kakkuvuokien perään ? Eilen tein ihan ihmeellisen löydön tosta yhdestä lähikaupasta, löysin tollasia Bruno paistovuokia.

Noita pyöreitä ja suorakaiteen muotoisia on 3 per paketti ja toi pyöreä on aika hyvän kokoinen just mun tarkoitukseeni. Se on sellainen 17 cm halkaisijaltaan eli varmaan 2 munan kakkupohjaa varten hyvä.Tänään olis sit tarkoitus leipoa pari kakkupohjaa. Ovatpahan sitten valmiina viikonloppua varten.

Mukavaa tiistaita sulle !

 

Photobucket


Ai niin ! Pikkusisko lähtee tänään kohti tätä armasta kotomaata, mutta on vasta huomenna perillä. Tervetuloo kotiin Vipsu !