Oon vallan unohtanut laittaa tällaisen tunnustuksen tänne; kunniamaininta I Love Your Blog. Sain sen Susikairan Akalta. Noh, ihan pikkuisen vihjaisin, että saisinko minäkin ja Akka sen auliisti mulle ojensi:

Susikairan akka kirjoitti 20.01.2009 - 15:00
Käy nappaamassa "kuormasta" sydän, mulla oli tarkoitus tässä lähipäivinä postata siitä lisää, mutta ehdottomasti sinä olet ansainnut sen, joten sydämellisesti sinun=)


Määhän tunnetusti tykkään saada näitä, - oon kuin lapsi karkkikaupassa kun saan tällaisen -, ja laitan sen eteenkin päin. En halua valita muutamaa, joten ota Sinäkin,
heidän lisäkseen, se mukaasi piristämään päivääsi.
Ajatuksissa erityisesti:


Olin unohtanut myös tämän tunnustuksen:


Senkin sain Susikairan Akalta, 30.12.2008, seuraavin saatesanoin:

Hekkali Murheerryyni: Kiitos nettikaupan ylläpitäjälle:)! Luen myös toisia blogejasi. Annat usein ajattelemisen aihetta. Erityisesti kirjoituksesi tuoksujen sekamelskasta osui ja upposi. Asia, jota ei tule ajatelleeksi itse.

Sydänlämpöiset kiitokset Akalle !