taas vaihteeksi.
Määhän oon ihan koukussa puhelimen soittoääniin, jos se nyt jollekin on vielä epäselvää. Viimeksihän mää ostin Tyynen Pimpelipomin. Nyt mun puhelimessani onkin jo niin paljon tilattuja soittoääniä, että yhtäkään ei enää mahdu jos en jo jostakin luovu.

http://order.jamba.fi/storage/view/342/24/ty/Tyyne_PimpeliPom_Warner_SE.jpg
klikkaa kuvaa


Jaa niin, että mitäs mää nyt sitten oon keksinyt ?
Niin siis
YouTube-juttunahan tää on jo vanha ja me ollaankin Poitsun kanssa naurettu sille erinäisiä kertoja. Ei sitten sovi herkkähipiäiselle ollenkaan, on meinatenkin semmosta hurtimpaa huumoria.

        


Tietty mää halusin ton soittoäänen puhelimeeni, mutta nyt mulla onkin ropleema. Kenen puheluihin mää sen laitan tunnukseksi ? Onko ehdotuksia ? Vinkiks vaan, että anoppia ei oo ja Kelasta ei juuri soitella.
Toi puhelinhan huutaa: "Silence ! I kill you !"


http://order.jamba.fi/storage/view/342/24/ac/AchmedTheDeadTerrorist_Sil.jpg
klikkaa kuvaa



493974c0dp7jrqng.gif


Alkaa jutut oleen niin levottomia, että taidan nyt mennä nuq.
On se muuten hienoa, kun samassa huushollissa elelee tommonen nuorimies joka pitää mut mukana näissä kehityksen rattaissa sunmuissa hullutuksissa.


J.K.
Itse asiassa mua yököttää tommoset sanojen lyhennykset kuten esim. toi nuq.