Niin kuin eilisessä postauksessa ohimennen mainitsin, niin posti toi mulle paketin. Sen sisältä paljastui
kortti

1469196.jpg

1468956.jpg

ja ihana hartiahuivi:


1468960.jpg

1470372.jpg


Paketin lähetti siis  SatuJana, nuori nainen joka pitää kahtakin blogia ja joka asuu myös näissä maisemissa. Mää en ole häntä tavannut, mutta meitin Poitsu on.

1469167.jpg


Teillä blogiystävillä on ihmeellinen taito piristää mieltä ja myötäelää, vaikka olettekin  "näkymättömissä".

Ajatelkaa nyt tätäkin:
SatuJana lähettää mulle hartiahuivin, jonka hän on teettänyt  Letulla
  vartavasten minulle ! Huivin mallikerta on aivan ihana;  taitaa olla
Kiri tai ainakin muistuttaa sitä. Kiriä olen ihaillut jo useamman vuoden.

Kaiken lisäksi joko hän tai he molemmat ovat sukua Neiti Marplelle, koska tuo huivi ei ole villaa, vaan puuvillaa.
Olen nimittäin allerginen villalle.



Mää kiitän sydämestäni SatuJanaa ystävyydestään ja huomaavaisuudestaan ja sitä kautta tietenkin myös Lettua, jonka käsissä tuo Ibiza-lanka on saanut huivin muodon.


En tarvitse mitään niin paljon kuin hunajaa......"
sanoi Puh katsoessaan Ristoa ja Nasua
".........paitsi ystäviä.
Ystävyys on sitä, että kun laittaa silmänsä kiinni
ja ajattelee ystäväänsä,

alkaa poskilihakset vetäytyä korvia kohti niin,
että kaikki rypytkin siliävät."