No, tylsyyden karkoitukseen ja "paremman" puutteessa vaikka tällainen.   


"Moro ! Viime yönä raavin tyttöystävääni, koska olin perseet olalla."
      

"Maailma on ihmeellinen.
Katso alta mitä sinä teit ja kirjoita ylös. Hauska juttu, kokeile ! Lähetä takaisin myös minulle !     Valitse siis:"

1.)
Nimesi kolmas kirjain:
 
a = moi !
b = hei !
c = terve !
d = heips !
e = moiks !
f = moro !
g = törö, törö !
h = hellou !
i = moi !
j = hei !
k = terve !
l = heips !
m = moiks !
n = moro !
o = törö, törö !
p = hellou !
q = moi !
r = hei !
s = terve !
t = heips !
u = moiks !
v = moro !
w = törö, törö !
x = hellou !
y = moi !
z = hei !
å = terve !
ä = heips !
ö = moiks !

2.)
Syntymäkuukautesi:


tammikuu = eilen
helmikuu = tänään
maaliskuu = toissapäivänä
huhtikuu = viime viikolla
toukokuu = tunti sitten
kesäkuu = viime kuussa
heinäkuu = just nyt
elokuu = puolituntia sitten
syyskuu = viime vuonna
lokakuu = toissa yönä
marraskuu = viime yönä
joulukuu = viime jouluna
 
3.)
Lempivärisi:

punainen = purin
sininen = raavin
vihreä = hakkasin
keltainen = puristin
musta = lauloin
harmaa = hakkailin
valkoinen = halasin
ruskea = suutelin
vaaleanpunainen = läpsin
violetti = autoin

4.)

Syntymäpäiväsi:
1 = äitiä
2 = isää
3 = isoisää
4 = koiraa
5 = opettajaa
6 = isoäitiä
7 = parasta kaveriani
8 = serkkuasi
9 = tyttöystävääni
10 = poikaystävääni
11 = valmentajaani
12 = lemmikkiäni
13 = ohikulkijaa
14 = vanhusta
15 = hammaslääkäriä
16 = rehtoriani
17 = hyllyäni
18 = naapuria
19 = pikkusiskoa
20 = pikkuveljeä
21 = naapurin koiraa
22 = stripparia
23 = jääkiekkoilijaa
24 = itseäni
25 = postimiestä/-naista
26 = pehmolelua
27 = televisiota
28 = matematiikan kirjaa
29 = penaaliani
30 = kummitätiäni
31 = pizzakuskia

5.)

Kuinka monta kirjainta etunimessäsi on:

3 = koska olin vessassa
4 = koska olin perseet olalla
5 = koska minua vitutti
6 = koska se oli kivaa
7 = koska olin sekaisin
8 = koska halusin naimisiin
9 = koska koira puri minua
10 = koska hilluin nakuna
11 = koska saatan joutua vankilaan
12 = koska sorruin rikokseen
13 = koska sain kokeesta 0+
14 = koska opettaja käski
15 = koska halusin olla superstara
16 = koska olin masentunut
17 = koska äiti pakotti
18 = koska kaipasin läheisyyttä
19 = koska olen maaninen
20 = koska tämä oli niin tylsää


Tämä tuli vastaani by itu - blogista ja hänen lauseensa oli:
      

 "Heip !   Puolituntia sitten hakkasin itseäni, koska minua vitutti."


 smiley 3D 85

Sil vul löö ! Jatkakoon, ken tahtoo.