Eedittiii........
Tää ilo
oli vähän ennenaikainen eli "Älä nuolaise ennen kuin tipahtaa".

                                    
                                        734300.jpg


Heisulivei  ja  hellät  tunteet  Teille  kaikille  blogiystävilleni  !

Palauduin eilen sairaalasta.
Kunto on vielä heikonlainen, koska lääkitystä rukataan edelleen ja jatkankin vielä noin 1 kuukauden sillä samalla avo-osastolla päiväpotilaana   (arkisin n. klo: 8.00-17.00),  jossa jo vietin edelliset 8 viikkoa. Jos se ei onnistu, niin sit taas osastolle.....


Tuo ko. osasto on koko ajan ollut mun mielessä sellaisena, että sinne jos minne päästään, eikä jouduta. Hoito on yksityiskohtaista ja tunnollista ja siellä saa aivan taatusti sen olon, että juuri minusta välitetään. Ainakin minä sain......

Vaikka toisaalta mulla on tosi, tosi rankkojakin kokemuksia tuolta osastoajalta, niin tarpeen tullessa olen valmis meneen sinne uudelleenkin.


Haluan vielä yhdessä ja erikseen,  tässä ja nyt,  kiittää niitä kaikkia ihmisiä, jotka ovat matkanneet mun kanssani tätä sairaalassa viettämääni aikamatkaa. Tapasin ja tutustuin moneen ihanaan ihmiseen ja sain, toivottavasti, elinikäisiä ystäviäkin sieltä. Kovasti tekisi mieli kiittää henkilökohtaisesti Teitä tässä "kohtalotoverit", mutta se varmaan rikkoo tuota intimiteettisuojaa.
Niinpä en tee sitä.




Eli siis....... I'm  BACK !