Liekö tekemistä nyrkkeilyn kanssa ? No, oli miten oli, voisin kuvitella oloni olevan juuri sellainen. Ei mua kuitenkaan kukaan turpiin oo vetäny.
Eilinen valvominen aiheutti sen, että olin illalla kuin gramofonineulalla pistetty. Ei väsyttänyt ei, vaikka valvoin 19 tuntia yhteen menoon.
Alkoi meneen jo sen verran lujaa, että otin Seroquelin, nuppitohtorin määräyksistä huolimatta. Jos olisin valvonut vielä viime yön, ei vauhdilla olisi taas ollut mitään määrää. Sain kyllä nukahtamislääkereseptin, mutta unohdin hakea ne.

Niin no, joku voisi nyt ajatella (enkä tarkoita sua IRA), että sehän olisi ihan superia, jos voisi pidentää paivää sillai, että pystyy valvoon, eikä väsytä.
Ei se mitään hääppöstä oo, uskokaa mua. Täytyisi olla vielä voimiakin tehdä jotain järkevää. Sitä menee ympyrää niin kuin hamsteri siinä ihme katiskassaan.
Mää istuin tietokoneella 12 tuntia yhteen menoon. Juu-u, 12 tuntia ! Enkä oo mikään chatttäilevä tyyppi. Mua ei sellaset kiinnosta.


Blogeja kiertelin, löysinkin pari uutta, vaikka listalla on vanhojakin yli 100.


Juutuupiin (Youtube) oon jäänyt nalkkiin jo paljon aikaisemmin. Se on käsittämätön tuupi:  puristamalla sieltä tulee mitä vaan. Uusia, kannattaa kuunnella: (vanhan biisin uus elämä),  tuttavuuksia  (tai ei toi Seether ihan tuntematon oo, eikä tääkään.



451196.jpg


Mieleni minun tekevi, aivoni ajattelevi.......






J.K.
Tänään tulee tämä  MTV3 klo: 20.00.

Anna AbreuFirst Cut Is The Deepest        (Sheryl Crow)

Ari KoivunenHere I Go Again          (Whitesnake)

Kristian Meurman:   I Want It All       (Queen)

Kristiina Brask:   Don´t Speak          (No Doubt)

Panu Larnos:   Patience                  (Take That)



HUOM !
Jos olet vaikutuksille altis hemmo, niin kuuntelet noi alkuperäiset versiot ihan omalla vastuullas !